apni bhabhi

hi all reader’s mujhe storeis read kiye howe ek saal hogya me chahta tha k me b apni story yahan likho lekin nahe likh paya tha aj bari himat kr k likh rha ho dar b lag rha h k kahein kisi ko pata na chale so me ap logon ka time waste nahe kronga apko logon ko apna taruf karwata ho me apne real name show nahe kroga lekin ap logon ko apna nick name batata ho mera name he same meri story bilkul suchi ha jisko yakin na aai wo ye story read na kre to thanks me yahan me apko btao k meri bhabhi ki age us time 23 ti aur meri age us time 18 ti jab bhai ki shadi howi ti to me us time chota tha aur boht he sensitive tha apne mizaj ka howa krta tha is wajhse bhabhi ko me acha lagta tha jis wajhse hum boht mazak b kia krte thy aise 2,3 sal guzer gai jab garmi ki mosum aai to hum log chat p sote ti mujhe bhabhi ki figher boht achi lagti ti dil krta tha k me us se chipak jaon lekn darta tha k bhabhi kahen bhai ko na btade so ek rat mujhe neind nahe arhe ti to me jag rha tha rat k 2.30 time hogya tha mere zehn me sirf bhabhi ki gand nazar arhe ti us time me jawan b naya naya howa tha soch k lund b khara horha tha to mene kia kiya k bhabhi ki char pai k qareb aky us k jism ko touch kr rha tha to mere jism me ajeb feel horha tha to mere hath lagane se bhabhi ki neind khul gai to me jaldi se apne bister pe sou gya jese mujhe kuch pata he nahe us rat kia tha k bhai city se bahr gai howe ti to mujhe itna dar nahe tha bhabhi se Q k hum best freind ki tarh thy subah jese me utha to mujhe bhabhi ka face kuch ajeb lag rha tha mujhe laga k usne mujhe dekh liya ha to mene kai din kuch nahe kia phir achank bhai me aur bhabhi rishtedar k ghar jane ka program howa aur wo rishtedar hamare city se bahr ti to bhai texy me front set p bethy ti aur me aur bhabhi back seat p bethe ti to mujhe us time bhabhi ka face kuch romintic lag rha tha mera dil kr rha tha k bhabhi ki gand ko touch krlo lekin me kamosh rha mujhe dar tha k bhai dekh na le. wapis aaty howe rat hogai humy to car me light humne band kr di ti to bhabhi ne apne pair se mere pair ko touch kr rhy ti mujhe b maza arha tha me b response derha tha wapis aaty howe mene bhabhi se kaha k ap mujhe fuck krne do me apko boht chahta ho to bhabhi ne kaha tum pagal hogye ho kia tumhe pata he tum kia keh rhe ho mene kaha please to usne kaha me tumse mazak wazak krti ho iska ye matlab nahe ke tum kuch b keh do agar dobara aisa kaha to me tumhare bhaya ko bata dongi ke tum mujhe kia keh rhe ti me chup hogya k ye kahein bhai ko bol na de boht din bad humare ghar mehman aai howe thy to ami un m busy ti mene bathroom se awaz di k mujhe towel chahye to towel bhabhi le aai mene bhabhi ka awaz sun kr darwaza sara khol dia taky bhabhi mera lun dekh saky to usne dekha mera lun to sharma gai shayed usy acha laga us time dobara kapre leke aai to mod boht acha tha uska mene dekha k bhabhi ne dopta nahe pehna tha jiske wajhse mene unka mummy dekh liye boht sunder thy Q k bhabhi kacolor white ha. tori der bad me apne room gya to dekha k bhabhi mere room ki tarf arhe ha mujhe boht acha laga usne mujhe kaha k paise do to geust k liye kuch khane ko mangwai Q k us time ghar me sirf me tha to paise mere pass thy mene unhe diye paise to unho ne breazer me paise rakhe me unhe phr bulaye aur kaha aur paise do to unhon ne kaha tek ha mene unhe kaha k me paise rakhoga jahan apne rakhe ha room m koi nahe tha bhabhi ka mod b tek tha wo kuch na boli me samjh gya k razi ha to mene paise unke breaser me rakh k unke boobs ko touch kr rha tha mujhe boht maza aya bhabhi b maza le rhe ti lekn itne jaldi manina nahe chahti ti mujhe us sara din bhabhi ki boobs nazar arhy rat howe to mene bari himat kar k bhabhi ke room me gya wese jata to roz tha lekin aj me unke pass kisi aur niyat se gya batein chal rhe ti bhabhi ka face mujhe aj diffrent lag rha tha wo b intzar kr rhy ti k kab kaho me lekin me keh nahe pa rha tha boht himat kr k mene bhabhi ko kaha k mene kbhe kisi ke boobs nahe dekhe kbhe kisi ki gand nahe dekhe to wo keh rhe ti k jab shadi kroge to dekh lena mene kaha mujhse aur bardasht nahe horha ap mujhe dikhao na ab hum aise batein b kia krte ti to wo boli k tmhare bhai ko pata chal gya to mene kaha mujhe apki qasam he me kisi ko nahe btaoga Q k wo man gai is liye k use pta h k me kisi ko b kisi k bare me nahe btata yahe wajha he k aksar log mujhse secrate share krte ha wo man gai to mujhe itne khushi howe k me bardasht nahe kr rha tha ab usne kaha utho room ka door lock kr k aao mene lock kia aur beth gya mujhe ko kuch nahe tha pata ke kia hota ha to bhabhi ne qamez uper kr k mujhe boobs dikhai aur kaha isko touch kro mene touch kia kiya mera lun to khara hogya kia naram naram thy boobs k ungli dalo to ungli ander chali jati ti me to dekhta he reh gya ab mene usse kaha k pussy dikhao to wo sharama rhe ti mene boht zor diya lekin man nahe rhe ti mene ass ko dekha to heran reh gya white color k 2 parts me to usko chata ke reh gya dekha k is me se bhabhi ko sex char rhy ti to mene apna lun nikal k gand me dalna chaha to bhabhi ne apni pori salwar utari aur meri lun ko suck krne lag gai aur bed me let k kaha k uper ajao ye meri zindgi me pehla sex tha to mera lun loohe ki tarh mazbot hogya tha mene cock pussy me dal rha tha to wo pisal rha tha ander nahe jarha tha bhabhi ne kaha ye b nahe kr sakte ho to aur kia kroge mene kaha mene pehle kbhe nahe kia mujhe kia pata kese ander jaiga to usne apne hath se cock ko pakar k pussy me dala jab lun ander gya to mujhe pata nahe kia hogya jese blood pressure tez hogya speed tez hogye dhyan sirf pussy p tha to bhabhi ne kaha sirf khud maza loge kia mujhe b maza do mene kaha kese to usne kaha k mere boobs ko kiss kro aur usy halka se kato mene wesa kia to cock bahr nikal gya to usne kaha k 2no sath me kro mene sath me kia to achank mera lun gela hogya me pareshan hogya k shayed mene bhabhi k pussy me peeshab kia ha mene jaldi se lun ko baher nikala to dekha k kuch white color ka mere lun ko laga howa tha to usne kaha lun ander dalo me lun ko dobara ander dala to ab lun jese khud fuck kr rha tha itna maza arha tha k mene bhabhi ko kaha k bhabhi me dobara b kroga to usne kaha tek ha ab meri speed aur tez hogye 1 mint k bad mera jese jism se sans nikal gai me bhabhi k uper gir gya aur dobara fuck krne jesi takat nahe ti to mene uth kr dhoya aur bhabhi b bathroom chali gai mene kaha k me b aao to usne mana kr dia me unse pocha k pehle jo white color ka kuch nikla tha wo kia tha to usne kaha k meri pussy me se pani nikla tha aur mere lun se kia nikla to usne kaha wo b pani tha aur mujhe sex k bare me boht kuch bataya ye story 3 sal pehle ki ha ab me 21 sal ka hogya ho aagy hum kese kia krte thy ye me bad me btaoga if any comment ya kuch aur mail me on

6 comments:

  Unknown

May 2, 2014 at 9:47 AM

This comment has been removed by the author.
  Unknown

January 24, 2015 at 10:17 AM

My name is talha main lahore rehta hu agr koi larki relation banana chahti ho enjoyment chahti ho tu contact kry zong per main full enjoy kru ga meri age 24 hy nd good looking hu
Only girls or aunti call me not boys
03104528324

  Unknown

March 19, 2015 at 5:57 PM

Nice
Naveed 03065201682

  Unknown

October 27, 2015 at 6:13 AM

Any girl lahore.03337899998

  Azhar kamran

August 20, 2017 at 5:00 AM

My name is kamran and i am educated person. Any girl or aunty ya widow aunty mujh sy dosti or gupshup karna chahti han ya long term relation rakhna chahti han to mujh sy contact karo. 03346847677 this is my jazz numb.....plz sincere girl or aunty or widow aunty contact me

  093

December 16, 2021 at 8:45 PM

Ager koi girl ya aunty ya housewife mujh se apni felling share karna chahti hai.ya
Good Friendship Love and Romantic Chat Phone sex Ya
Real sex karna chahti hai to contact kar sakti 03499305654 jo barosa kr saky wo rabta krain